Instagram sdílí klíčové trendy v marketingu

19. 4. 2022Novinky

Instagram vydal novou příručku pro malé a střední firmy, která obsahuje přehled klíčových marketingových tipů. Instagram na ní spolupracoval s majiteli firem, kteří platformu úspěšně využívají, a tak veškerá doporučení vycházejí z reálné praxe.

V osmistránkovém průvodci najdete přehled různých funkcí a tipů, které jsou skvělé pro zvýšení povědomí o značce. Dokument je rozdělený do tří částí, kde se postupně dozvíte, jak na Instagramu:

  • podpořit povědomí a budování komunity,
  • získat dalšího zákazníka,
  • vzbudit zájem a zvýšit prodeje.
Zdroj: Instagram

Většina tipů zdůrazňuje funkce, o kterých jste možná zatím nevěděli a které určitě stojí za zvážení, zda je zařadit do vaší marketingové strategie. Všechny navíc slouží k tomu, abyste posílili svou přítomnost na Instagramu, což se hodí v každém případě.

Projděte si celou příručku zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře