Instagram vydal novou příručku pro malé a střední firmy, která obsahuje přehled klíčových marketingových tipů. Instagram na ní spolupracoval s majiteli firem, kteří platformu úspěšně využívají, a tak veškerá doporučení vycházejí z reálné praxe.
V osmistránkovém průvodci najdete přehled různých funkcí a tipů, které jsou skvělé pro zvýšení povědomí o značce. Dokument je rozdělený do tří částí, kde se postupně dozvíte, jak na Instagramu:
- podpořit povědomí a budování komunity,
- získat dalšího zákazníka,
- vzbudit zájem a zvýšit prodeje.
Většina tipů zdůrazňuje funkce, o kterých jste možná zatím nevěděli a které určitě stojí za zvážení, zda je zařadit do vaší marketingové strategie. Všechny navíc slouží k tomu, abyste posílili svou přítomnost na Instagramu, což se hodí v každém případě.
Projděte si celou příručku zde.