Instagram zavedl nový typ tagů, který tvůrcům umožní označit spoluautory nebo influencery na základě jejich přínosu. Ve štítku se zobrazí i jejich vlastní profilová kategorie.
Tvůrci mohou nyní v rámci obsahu označit spolutvůrce pomocí speciálního štítku. Nejen že to umožňuje ocenit ty, kteří se na vzniku daného obsahu podíleli, ale také to může výrazně zvýšit publicitu lidí, kteří bývají často „neviditelní“ nebo stojí v pozadí.
Tvůrci na Instagramu totiž často spolupracují, vzájemně se inspirují a posouvají danou kulturu kupředu. Možnost uvést spoluautorství je tak velice důležité.
Aktualizované tagy nyní zobrazí kategorii profilu tvůrce, kterou si sám určí na svém profesionálním účtu. Lidé si tak mohou zobrazit konkrétní přínos tvůrce k dané fotografii nebo videu.
Aktualizace tak posouvá tagy nad rámec základních uživatelských jmen nebo produktů. Díky tomu mají i tito spolutvůrci šanci, aby je uživatelé objevili a poznali jejich práci. A tím si samozřejmě rozšířili příležitosti k monetizaci.
Pokud chcete tento speciální tag použít, zde je návod, jak to udělat:
- V aplikaci Instagramu klikněte na (+) v pravém horním rohu.
- Vytvořte nový příspěvek a klikněte na „Další“.
- Proveďte jakékoliv úpravy, které potřebujete, a opět klikněte na možnost „Další“.
- Napište popisek a klikněte na možnost „Označit lidi“.
- Vyberte možnost „Přidat označení“ a vyhledejte a vyberte své spoluautory.
- Klikněte na možnost „Zobrazit kategorii profilu“ a vyberte.
- Klikněte na „Hotovo“.
- Po přidání dalších tagů a údajů dejte možnost „Sdílet“.