Instagram spouští speciální událost, aby značkám a inzerentům ukázal, jak se vyvíjejí jeho ecommerce nástroje. Akce s názvem „10 dní live nakupování“ se můžete zúčastnit v mobilní aplikaci.
V rámci události představuje Instagram řadu možností, jak prezentovat nové produkty, jaké jsou možnosti nakupování v přímém přenosu a jak se tu co nejlépe propojit s publikem. Pokud máte zájem, můžete navštívit sekci Live v záložce Obchod, která je vyhrazená přímo pro nakupování.
Instagram vám v rámci této události ukáže, jak může fungovat kombinace instagramových nástrojů, exkluzivních produktů, celebrit, které dokáží zaujmout, a vysílání v reálném čase. Můžete tu načerpat inspiraci například na přicházející vánoční sezónu.
Na oblast ecommerce klade Instagram v posledních dvou letech obrovský důraz. Začalo to zavedením Instagram Shops a přesun k digitálnímu nakupování na sociálních sítích výrazně urychlila i pandemie. Cílem do budoucna je, aby se Instagram i Facebook staly plnohodnotnými platformami pro nakupování.
V souvislosti s tím provedl Facebook průzkum, který odhalil, že až 89 % uživatelů se přiklání k možnosti nakupovat live.
Událost „10 dní live nakupování“ je již dostupná v mobilní aplikaci Instagramu, podívejte se.