Instagram rozšířil dostupnost reklam ve videích Reels. Nový formát už mohou používat inzerenti ve všech regionech světa.
O Reels reklamách začal Instagram mluvit loni v listopadu, na začátku června je rozšířil do více regionů a nyní je spustil globálně.
Podle Instagramu jsou Reels totiž nejlepším místem na platformě, kde můžete oslovit lidi, kteří vás nesledují, a představují rostoucí globální scénu, kde značky a tvůrce může objevit kdokoliv. Nové reklamy tak firmám pomohou oslovit větší publikum a uživatelům umožní objevit nový inspirativní obsah.
Reels reklamy se zobrazují jako full-screen formát mezi jednotlivými Reels videi. A stejně jako běžná Reels videa se budou i tyto reklamy zobrazovat ve smyčce a potrvají až 30 sekund. Lidé je také mohou komentovat, označovat, zobrazovat, ukládat a sdílet.
Instagram upozorňuje, že efektivita Reels reklam bude samozřejmě záviset na tom, jak kreativní je vytvoříte a jaký zájem budou schopné vyvolat. To ostatně platí i u dalších typů reklam na sociálních sítích.