Tento měsíc Instagram představil novou možnost rotujících reklam v Instagram Stories. V nich jste doposud mohli využívat jen jeden formát obsahu. Nyní ale půjde v jedné sekvenci Stories publikovat až tři po sobě jdoucí části. Díky tomu můžete do jednoho příběhu zařadit sekvenční vyprávění a míchat fotografie i videa.
Amy Cole, Director of Business Development, Instagram EMEA, uvedla novou funkci těmito slovy:
Stories představují úchvatný formát, který inspiroval k novému způsobu komunikace a sdílení na Instagramu. Proto jsme chtěli vytvořit takové reklamní formáty Stories, které budou odrážet trendy a chování, jež v komunitě vidíme. Schopnost publikovat až tři po sobě jdoucí obsahy v reklamě Stories nabízí inzerentům ještě více příležitostí k tvůrčím příběhům pomocí vertikálního formátu.
Díky Stories Carousel můžete rozvíjet svou kreativitu a tvořit:
- postupné vyprávění pomocí mini-kapitol
- multimediální příběhy
- tematické seskupení
Tuto funkci si zatím mohou užít vybraní celosvětoví inzerenti jako Gap, Coca-Cola, Renault, Paramount, Netflix, Nordstrom nebo italská značka Bottega Veneta, jenž použila nový formát reklamy jako součást své kampaně Spring 2018.
Ostatní si budou muset ještě chvíli počkat, než bude funkce rotující reklamy v Instagram Stories k dispozici i širší veřejnosti.