Instagram chce podpořit engagement u Stories. V souvislosti s tím testuje novou funkcionalitu – časovač pod bublinou příběhů, který ukazuje, kolik času zbývá, než Story zmizí.
Časovač by měl přimět více lidí, aby si prohlédli Stories, dokud jsou ještě k dispozici. To by zároveň mohlo zvýšit produkci příběhů, protože tvůrci zaznamenají zvýšený zájem ze strany uživatelů.
Jak to bude v případě časovače a sdílení většího počtu příspěvků krátce po sobě, je ještě otázka, kterou musí Instagram během testování vyřešit. Nicméně i tak je odpočet času velmi efektivním nástrojem, jak přimět publikum k aktivitě.
V potaz byste měli brát ovšem i to, že příběhy pravděpodobně nebudou seřazeny v chronologickém pořadí. Nejdůležitější tak stále zůstává atraktivní kreativa. Časovač však může míře sledovanosti vašich Stories výrazně přispět.