Instagram testuje dvě nové nálepky, které můžete použít v příspěvcích ve feedu a ve Stories. První umožní změnit pozadí obrázku pomocí umělé inteligence, druhá pak nabídne nové obchodní příležitosti pro firmy.
Backdrop
Instagram zaprvé pracuje na nové samolepce Backdrop, která pomocí umělé inteligence umožní nahradit pozadí jakéhokoliv obrázku. Nálepka funguje tak, že identifikuje hlavní prvek obrázku, který stojí v centru pozornosti, a poté jej oddělí od pozadí, které můžete nahradit jinou vygenerovanou možností.
Jedná se v podstatě o opak nedávno přidané nálepky Cutout (výstřižky), která používá stejný princip k identifikaci hlavního objektu, který pak můžete vystřihnout a použít jako samolepku v jiných příspěvcích.
Marketérům se tak otevírají nové možnosti, jak tvořit více kreativních verzí produktů či služeb, které na Instagramu propagujete. Za zmínku stojí také to, že Meta loni zavedla podobné možnosti výměny pozadí i u reklam.
Objednávky
Dalším novým prvkem, který Instagram testuje, je nálepka Get Orders, který firmám umožní vytvořit produkt ve streamu a ten pak připojit k příspěvku ve feedu nebo příběhu. Díky tomu zákazníkům usnadníte objednávku a zvýšíte jejich přímou odezvu.
Jedná se v podstatě o zjednodušené označování produktů, které vám usnadní řízení objednávek z obsahu Instagramu, aniž byste v aplikaci museli zakládat svůj obchod (což je požadavek současného nákupního označování).