Instagram testuje nové štítky v přímých zprávách firemních účtů. Ty mají usnadnit správu interakce se zákazníky v aplikaci.
Instagram chce do zpráv IG Direct přidat pět nových štítků, aby pomohl firmám lépe spravovat interakce a komunikaci s uživateli. Nově tak v aplikaci budete moci zprávy označit následujícími štítky:
- vlajka
- rezervováno
- objednáno
- placeno
- odesláno
To by mohlo být užitečné zejména pro malé a střední firmy, které nemají přístup ke složitějším funkcím CRM. Novinka jim nabídne jednoduchý způsob, jak mít přehled o nejdůležitějších interakcích se zákazníky.
Nové štítky by doplnily stávající obchodní funkce přímých zpráv na Instagramu. Nyní jsou firmám k dispozici například uvítací zprávy či uložené odpovědi. Firmy na Facebooku mohou podobné štítky přidávat i do svých chatů, i když jejich použití se od těchto specifičtějších mírně liší.
Nové štítky jsou v současnosti v omezeném testování. Zda a kdy je Instagram zavede globálně, vás budeme informovat.