Instagram testuje novou funkci Product Launch Reminder

14. 10. 2019Novinky

Instagram v poslední době šlape do vývoje novinek, které podporují nakupování v platformě a obecně e-commerce. Nedávno například přidal AR filtr do reklam a tento týden začal testovat funkci, kterou pojmenoval Product Launch Reminder.

Cílem nového nástroje je upozornit na spuštění nového produktu do prodeje. Uživatelé tak získají přehled o novinkách svých oblíbených značek a inzerenti budou mít další možnost, jak podpořit prodej svého zboží.

Product Launch Reminder bude k dispozici v podobě Stickers v Instagram Stories a jako rozšíření tagu produktu v hlavním feedu. Pokud uživatel uvidí Product Launch Reminder, může kliknout na Set Reminder, čímž si zajistí zaslání upozornění, jakmile bude produkt dostupný. Funkce mu navíc umožní zobrazit podrobnosti o produktu a v případě zájmu si ho bude moct koupit přímo v Instagramu, aniž by opouštěl aplikaci.

Zdroj: Instagram

Instagram si slibuje, že Product Launch Reminder by mohl být přínosný a využitelný i ve spolupráci s influencery. Přitom některým veřejným osobnostem Facebook povolil tagování produktů ve Stories teprve nedávno.

Instagram teď nový nástroj testuje u vybraných amerických značek. Kdy novou funkci zavede globálně, není ještě jasné.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře