Podle poslední zprávy Instagramu roste poptávka po video obsahu i popularita Stories. Instagram proto zaměřuje své strategie na lepší propojení videí a příběhů. Tento týden zavedl možnost sdílení IGTV do Stories a zároveň testuje nové možnosti propagace příspěvků Stories.
Nový typ reklamy se jmenuje Promote for Stories a přináší firmám další možnost propagace obsahu na Instagramu. Budete tak moci propagovat Stories na přímo, aniž byste museli vytvářet reklamu se stejným obsahem.
V nabídce Stories se zobrazí další možnost „Promote“. Následně si vyberete, jestli budete směrovat uživatele na web, nebo na instagramový profil.
Administrátoři mohou zvolit:
- automatické cílení na uživatele podobné stávajícím followerům
- cílení na určitou geografickou lokalitu
- všechny klasické parametry manuálního cílení
Instagram potvrdil, že testování probíhá globálně, ale zatím není jasné, kdy bude funkce plně zavedená.
Zdroj: Twitter Matt Navarra
Další novinku, kterou Instagram tento týden spustil, je možnost sdílení video obsahu IGTV do Stories. Pokud se rozhodnete funkci vyzkoušet, stačí kliknout u vašeho videa IGTV na symbol sdílení. Poté vyberete „Přidat video do vašeho příběhu“ a video se překlopí do klasického prostředí pro tvorbu příspěvku ve Stories. Dále můžete vložit texty, emoji a samolepky, jak jste zvyklí, a video se odešle k publikaci.
Now you can share your favorite IGTV videos to your story. Tap the paper airplane at the bottom of the video you want to share. When friends see your story, they can tap the preview to watch the whole video in IGTV. pic.twitter.com/oaatUoOqZY
— Instagram (@instagram) November 1, 2018
Ve Stories se nepřehraje celé video IGTV, protože příběhy mají nadále limit 15 sekund a videa IGTV jsou mnohem delší. Když ale kliknete ve Stories na IGTV, zobrazí se vám tlačítko „Přehrát IGTV video“ a po dalším kliknutí budete přesměrovaní na celé video IGTV.
Jedná se o malou, ale velmi užitečnou aktualizaci, která má podpořit vizualizace IGTV videí.