Některým uživatelům Instagramu se zobrazil nový způsob prezentace místních podniků, což napovídá tomu, že Instagram pravděpodobně testuje nový typ firemních stránek.
Podle prvních informací by se podoba a funkcionalita nové karty dala přirovnat k prezentaci firem na Google My Business. Na záložce firmy se mají zobrazovat informace, jako je adresa, kategorie podnikání, otevírací doba, cenová hladina, telefonní číslo, webová stránka a úvodní obrázky.
Vpravo pod třemi fotografiemi prezentace firmy je odkaz na instagramový profil. V pravém horním rohu karty můžete vidět volbu „Claim“, která by měla sloužit k uplatnění nároku na novou stránku v případě, že jste majitelem podniku a spravujete i facebookovou stránku pro stejnou firmu. Jak by mělo dopodrobna fungovat propojení nové prezentace na Instagramu a Facebooku, není zatím zřejmé.
Instagram se k testování funkce doposud nevyjádřil, ale její zavedení by bylo logickým krokem, vzhledem k jeho snaze zapojit do své platformy více firem.