Instagram začal testovat nové reklamní možnosti v kartě Obchod. Pomocí sponzorovaných postů chce v aplikaci zvýraznit konkrétní produkty, které jsou k zakoupení.
Pokud máte na Instagramu zalistované produkty, brzy je budete moci propagovat na titulní stránce záložky Obchod. Příspěvky se přitom označí jako Sponzorované.
Reklamy fungují tak, že když uživatelé na vybraný produkt kliknou, dostanou se na stránku s podrobnostmi o produktu. Tady získají další informace a zobrazí si všechny obrázky, které jsou k dispozici.
Skrze profilovou bublinu, která je také součástí, se pak prokliknou na váš profil a další vaše příspěvky stejně jako na webové stránky, kde mohou nákup dokončit.
A stejně jako u běžných příspěvků na Instagramu bude možné reklamy ukládat nebo sdílet s přáteli.
Instagram novinku zatím testuje v USA s vybranými inzerenty a do budoucna ji plánuje rozšířit globálně.