Instagram testuje novinky pro Reels a Shops

11. 9. 2020Novinky

Instagram přidá samostatnou ikonku Reels do hlavní navigační lišty aplikace. Současně s tím testuje optimální umístění nové záložky Shops. Novinkou jsou i doporučená Reels videa a měsíční trendy.

Umístění ikon Reels a Shops

Instagram aktuálně experimentuje se třemi variantami, kde by mohly být umístěné ikony nástrojů Reels a Shops. Plánuje je vložit do spodní navigační lišty, aby byly rychleji po ruce. Tlačítka Vyhledat, Aktivita a/nebo Vytvořit přitom odsune do vrchní části obrazovky, vedle ikony pro přímé zprávy.

Toto jsou tři varianty, jak by ikony mohly být uspořádané:

Zdroj: Social Media Today

Změna uspořádání hlavní navigační lišty jde ruku v ruce s tím, jakým směrem se Instagram posouvá a jakým způsobem uživatelé aplikaci používají. Instagram totiž zaznamenal nárůst tvůrců, větší počet videí a zrychlení online nakupování. Těmto trendům se chce přizpůsobit a zároveň ovládání aplikace co nejvíce zjednodušit.

Doporučené Reels

Aby Instagram podpořil větší používání Reels, přidal do hlavního feedu sekci Navrhované Reels. Tu najdete při scrolování mezi běžnými příspěvky. Zvýrazňuje několik relevantních videí, která by se vám mohla líbit.

Testuje se i další funkcionalita, která každému uživateli představí nejlepší Reels obsah.

Přehled trendů

Instagram chce také pomoci maximalizovat úspěšnost Reels videí. K tomu budou sloužit nové měsíční reporty, které se podívají hlouběji na nejpopulárnější trendy v této oblasti. Jeden z nich se zaměří na infotainment, což by mohlo pomoci zejména značkám a marketérům, kteří se rozhodli zapojit Reels do svých strategií.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře