Instagram experimentuje s novou možností, která by uživatelům a firmám umožnila sdílet nejnovější příspěvky, a to prostřednictvím přímých zpráv v aplikaci. Což by mohlo být dalším způsobem, jak zvýšit povědomí o značce i zapojení uživatelů.
Uživatelé, které Instagram zařadil do testování, nyní v doručené poště objeví novou složku Public. Ta podle popisu umožní posílat zprávy (DM) nebo sdílet vaše oblíbené příspěvky přímo s vašimi sledujícími.
Což by poskytlo široké možnosti pro rozesílání odkazů na příspěvky v DM všem, kteří vás v aplikaci sledují. Je to rovněž alternativní způsob, jak upozornit uživatele na vaše nejnovější aktualizace a projekty.
Trend sdílení obsahu pomocí soukromých skupin a DM využívá stále více uživatelů Instagramu. Hlavní feed naopak zůstává spíše prostorem pro objevování nového zajímavého obsahu. Možnost posílat upozornění na příspěvky je proto logickým krokem.