Instagram vyvíjí novou možnost prezentace tvůrců

19. 10. 2022Novinky

Tvůrci obsahu jsou pro Instagram klíčovým tématem. Proto připravuje další řadu příležitostí, jak mohou autoři své snahy zpeněžit. Tentokrát testuje funkcionalitu, která tvůrcům pomůže prezentovat firmám to, co nabízejí, což usnadní navázání spolupráce.

Instagram ví, že pokud se mu podaří získat více tvůrců a přimět je, aby na platformě publikovali častěji, budou se jejich fanoušci vracet, což pomůže zlepšit statistiky zapojení.

Proto přináší novou možnost, jak se tvůrci mohou lépe prezentovat. K tomu by měla složit nová „mediální sada“ určená speciálně pro influencery a další autory obsahu.

Tvůrci tu mohou napsat životopis, ukázat své nejlepší příspěvky a jako příklad uvést spolupráce z minulosti. K dispozici by byly také klíčové analytické údaje a statistiky o sledovanosti, což by výrazně zjednodušilo celkové promo daného tvůrce na Instagramu.

Zdroj: Alessandro Paluzzi

Jedná se o podobný prvek, jaký už nabízí nástroj Creator Marketplace. Rozdíl je v tom, že tvůrci budou mít větší možnost přímo ovlivnit způsob, jakým se budou prezentovat potenciálním partnerům. Zároveň budou moci tuto novou sadu sami sdílet s potenciálními spolupracovníky, narozdíl od toho, aby je odkazovali na výpis z Creator Marketplace.

Instagram novinku zatím testuje interně. O dalším vývoji vás budeme informovat.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře