V minulém roce Facebook přislíbil, že na Instagram přinese další lákavý reklamní formát. A teď ta chvíle přišla. Zařazuje totiž kreativní Canvas reklamy, které se budou zobrazovat v rámci feedu se Stories.
Integrace Canvas reklam je zatím na začátku testování, ale předpokládá se, že je sociální síť brzy spustí na ostro. Od té doby, co do Stories přibyly reklamy, bylo víceméně jisté, že tam časem najde místo i tak kreativní a zajímavý formát, jako je právě Canvas. Ten totiž dokáže atraktivně dokreslit příběhy značek a produktů, které jsou tak populárním obsahem Instagramu.
Pokud si budete chtít Canvas prohlédnout, budete muset podobně jako u běžných reklam ve Stories v dané reklamě přejet prstem nahoru. Poté se přiložený Canvas zobrazí v celé své kráse.
Testování se aktuálně účastní několik vybraných firem, které nakupují reklamy prostřednictvím rozhraní Instagram API. Při oficiálním zavedení by však měly jít Canvas reklamy nastavit standardně. Rozšíření Canvas reklam na Instagram je logickým krokem, o kterém bylo jasno už poté, co je Facebook umožnil použít v organických příspěvcích na stránkách.