Instagram zveřejnil výsledky nové studie, která analyzovala více než 962 tisíc příběhů. Díky tomu vám poradí, který Stories formát funguje nejlépe, co přináší nejlepší odezvy a jak co nejlépe zapracovat příběhy do vašich marketingových strategií.
Z výzkumu, který pro Instagram zpracovala společnosti Socialinsider, vyplývá několik zajímavých poznatků, a to:
- Značky s velkým počtem sledujících zdvojnásobily míru používání Stories.
- Obrázkové příběhy mají o 0,80 % vyšší míru posunutí dopředu než video příběhy.
- Přesto mají obrázkové Stories o něco větší dosah než video.
- Stories na Instagramu oslovují jen polovinu lidí oproti příspěvkům ve feedu.
- Zveřejnění až 5 příběhů denně zajišťuje míru retence přes 70 %.
- Lidé rychleji odcházejí z video Stories.
- Nejvíce odchodů se přitom uskuteční během prvních 3 příběhů.
Pokud vás zajímá více, doporučujeme pročíst celý report.