Jaké jsou trendy v Instagram Stories?

21. 12. 2021Novinky

Instagram zveřejnil výsledky nové studie, která analyzovala více než 962 tisíc příběhů. Díky tomu vám poradí, který Stories formát funguje nejlépe, co přináší nejlepší odezvy a jak co nejlépe zapracovat příběhy do vašich marketingových strategií.

Z výzkumu, který pro Instagram zpracovala společnosti Socialinsider, vyplývá několik zajímavých poznatků, a to:

  • Značky s velkým počtem sledujících zdvojnásobily míru používání Stories.
  • Obrázkové příběhy mají o 0,80 % vyšší míru posunutí dopředu než video příběhy.
  • Přesto mají obrázkové Stories o něco větší dosah než video.
  • Stories na Instagramu oslovují jen polovinu lidí oproti příspěvkům ve feedu.
  • Zveřejnění až 5 příběhů denně zajišťuje míru retence přes 70 %.
  • Lidé rychleji odcházejí z video Stories.
  • Nejvíce odchodů se přitom uskuteční během prvních 3 příběhů.

Pokud vás zajímá více, doporučujeme pročíst celý report.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře