S testováním se začalo v červnu a nyní je dostupné všem inzerentům. Nové bidování cost-per-view (CPV) pro videoreklamy je založeno na 10sekundovém zhlédnutí.
Podnětem pro tuto novinku byly narůstající obavy inzerentů, že 3sekundové zhlédnutí videa na Facebooku nedává dostatečný prostor, aby uživatelům plně předateli zamýšlené poselství obsažené ve videu. Proto Facebook přišel s možností rozšíření a představil nové bidování pro 10sekundové zhlédnutí videa na bázi cost-per-view.
Facebook ovšem zdůraznil, že pro brandy je stále lepší bidovat na reach, frekvenci a celkový počet zhlédnutí (oCPM). CPV je totiž určeno především pro ty, pro koho je jistá cena za video views primární výkonnostní metrikou.
Na co se tedy můžete těšit?
- CPV funguje jako bidovací možnost. To znamená, že inzerenti zaplatí za 10sekundová zhlédnutí svých videoreklam.
- CPV je dostupné pouze v rámci kategorie zhlédnutí videa a aukce.
- Narozdíl od kampaní zaměřených na brand awareness a reach and frequency neumí CPV předvídat a kontrolovat výkon, kterým lze vylepšit brandové metriky a maximalizovat ROI.
- Pro inzerenty, jejichž prioritou je délka zhlédnutí, bude CPV správnou volbou.
- Facebook bude také optimalizovat aukci a nabízet video uživatelům, kteří často sledují videa, a je u nich tedy největší pravděpodobnost, že video zhlédnou déle než 10 vteřin.
- Facebook bude do Ad Insights přidávat tyto metriky: 10Second Views, Cost Per 10Second Video Views