Šestý ročník konference BRANDstorming se koná 3. září 2020 v galerii kavárny Louvre v Praze. A pestré to bude, to opravdu ano. Čekají vás například témata z behaviorální vědy a práva, excelentní pivo i znovuobrozená síťovka.
Chcete být světovější nebo naopak vytěžit prvky jako tradice či lokálnost? Řečníci z rozličných oborů vám poradí, jak zařídit, aby vaše značka byla nejen prodávaná, ale aby ji lidé měli rádi. Čekají vás zástupci úspěšných značek, kteří vás seznámí s příběhy, úskalími a výzvami, které je potkaly na cestě k jejích vytyčeným cílům.
O co konkrétně půjde? Těšíme se především na tato témata:
Je možné oživit produkt z roku 1926, který nikdy nebyl brandem, a udělat z něj oblíbený módní doplněk? Na tyto otázky odpoví CEO POAK CZ Karolína Pechová a mluvit bude o České Síťovce. Síťovka typická pro éru komunismu teď prochází svou renesancí a my jsme zvědaví, jak si stojí dnes.
Přednáška Nikoly Foktové, kreativní ředitelky z KINDRED GROUP, se bude točit kolem slova “excelentní”. Excelent od Plzeňského Prazdroje usiluje o excelentní pozici v konkurenčním pivním segmentu, a to právě zážitkem, který je jak jinak než… excelentní. Těšit se můžete na příběh brandu, pro který je při hodnocení aktivit klíčovým kritériem čas strávený se značkou, a přednáška slibuje také návod, jak to dotáhnout z několika vteřin na “dokud nás smrt nerozdělí”.
Téma právo v marketingu by mělo zajímat každého marketéra, který nebere svou práci na lehkou váhu. Advokátka Petra Stupková z Legitas vás seznámí s příklady nejčastějších přešlapů, kterým byste se rozhodně měli vyhnout. Vysvětlí, jak tenký je někdy led mezi inspirací úspěchem protihráče a zásahem do autorství. Nakonec prozradí, jestli se při honbě za skvělým brandem můžete dostat i „do tepláků“.
Vojtěch Prokeš z Behavio Labs říká, že 95 % nákupních rozhodnutích je podvědomých a odehrávají se ve vývojově starších částech mozku, z nichž některé máme společné dokonce s ještěrkami. Ale jak takový ještěrčí mozek přimět, aby adoroval právě váš brand? Na příkladu největších českých e-shopů a dalších case studies se dozvíme, jak je možné díky poznatkům behaviorálních věd propojit ty správné emoce a asociace právě s vaším brandem.
To ale vůbec není všechno. O dalších řečnících a přednáškách se dozvíte na webu, kde se můžete registrovat a zajistit si tak místo na konferenci.