Instagram vydal třetí díl svého digitálního magazínu Instagram Insider, ve kterém zkoumá nově vznikající trendy na základě engagementu a nabízí tipy, které vám pomohou v marketingu.
První vydání Insideru zveřejnil Instagram letos v květnu. Aktuální podzimní vydání se zaměřuje na sezónní trendy, které nabývají optimističtějších tónů – zvyšuje se totiž zájem o přírodu a umění, vlastní identitu a módu.
Uživatelé jsou také podle Instagramu veselejší a to se odráží v používání jasných barev, které jsou momentálně klíčovým trendem na sociální síti.
Magazín také nabízí možnost naskenovat QR kód a prozkoumat v aplikaci témata, která vás zajímají. Opět tu najdete i zajímavé tvůrce, které je dobré sledovat, stejně jako sekci otázek a odpovědí, které se tentokrát zaměřují na videa Reels.
Podrobnosti si přečtete na blogu Instagramu. A magazín si stáhnete zde.