Facebook prochází rebrandingem. Již v tomto týdnu jste si mohli povšimnout změny loga. Meta také představila aktualizovanou paletu barev, kterou hodlá používat v aplikaci.
Meta spustila první fázi aktualizovaného systému identity pro Facebook.
Změna loga je poměrně nenápadná, nejedná se o drastickou změnu. Ikona F má nyní tmavší odstín modré a je o něco větší.
Podle Mety stojí za novým designem tři klíčové faktory:
- zlepšit nejikoničtější prvky značky, a vytvořit tak výrazný a osvěžený Facebook,
- sjednotit způsob, jakým Facebook ožívá napříč produkty a marketingovými zkušenostmi,
- vytvořit rozsáhlou sadu barev, zakotvenou v základní modré, která je komplexní a živá a zároveň navržená tak, aby byla pro lidi přístupnější.
Meta tak vytvořila design loga, které je podle ní odvážnější, energičtější a trvalejší. Meta také chtěla, aby písmeno F díky silnějšímu kontrastu více vyniklo.
Kromě nového loga získal Facebook i novou paletu barev. Ta se bude prolínat napříč aplikací.
Meta aktualizovala také reakční emotikony, aby evokovaly více rozměrů a emocí.
Více se o designových novinkách dozvíte na blogu Mety.