Meta aktualizuje nástroj pro bezpečnost značek

14. 10. 2024Novinky

Meta oznámila, že rozšiřuje nástroj pro bezpečnost značek a umisťování reklam. Nyní umožní vypnout komentáře u reklam, nabídne větší kontrolu nad zobrazováním reklam a další.

Zaprvé Meta spustila živý test možnosti vypnout komentáře u reklam. Tuto možnost nastavíte ještě před jejich zveřejněním.

V této fázi zatím nebude možné vypnout komentáře pouze pro sledující nebo jiný segment publika.

Zdroj: Meta

Meta také zavádí další ovládací prvky pro umístění reklam. Díky tomu budete moci ještě lépe kontrolovat, na jakých místech se vaše reklamy zobrazují.

K dispozici bude také možnost zablokovat zobrazování reklam na určitých profilech Instagramu, a to pomocí seznamu blokovaných vydavatelů. Na základě zájmu o tuto funkci rozšiřuje Meta kontrolu z Instagramu i na reklamy na profilech Facebooku.

Zdroj: Meta

Meta dále vylepšuje funkci seznamu blokovaných. Nyní podporuje seznamy vytvořené třetími stranami pro značky spolupracující s Meta Business Partners. Firmy tak budou s partnery Mety moci určit, které konkrétní kategorie budou chtít blokovat.

A nakonec Meta aktualizuje své centrum na ochranu a vhodnost značek. Nyní přidává vylepšené výpisy, díky kterým můžete podrobněji kontrolovat, kde a jak se vaše reklamy zobrazují.

Zdroj: Meta

Podrobnosti o novinkách najdete na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře