Meta oznámila, že rozšiřuje nástroj pro bezpečnost značek a umisťování reklam. Nyní umožní vypnout komentáře u reklam, nabídne větší kontrolu nad zobrazováním reklam a další.
Zaprvé Meta spustila živý test možnosti vypnout komentáře u reklam. Tuto možnost nastavíte ještě před jejich zveřejněním.
V této fázi zatím nebude možné vypnout komentáře pouze pro sledující nebo jiný segment publika.
Meta také zavádí další ovládací prvky pro umístění reklam. Díky tomu budete moci ještě lépe kontrolovat, na jakých místech se vaše reklamy zobrazují.
K dispozici bude také možnost zablokovat zobrazování reklam na určitých profilech Instagramu, a to pomocí seznamu blokovaných vydavatelů. Na základě zájmu o tuto funkci rozšiřuje Meta kontrolu z Instagramu i na reklamy na profilech Facebooku.
Meta dále vylepšuje funkci seznamu blokovaných. Nyní podporuje seznamy vytvořené třetími stranami pro značky spolupracující s Meta Business Partners. Firmy tak budou s partnery Mety moci určit, které konkrétní kategorie budou chtít blokovat.
A nakonec Meta aktualizuje své centrum na ochranu a vhodnost značek. Nyní přidává vylepšené výpisy, díky kterým můžete podrobněji kontrolovat, kde a jak se vaše reklamy zobrazují.
Podrobnosti o novinkách najdete na blogu Mety.