Meta spouští několik nových nástrojů, které potěší především firmy. Díky nim bude jednodušší například zasílat zprávy nebo vytvářet reklamy ve WhatsAppu.
Již brzy budete moci vytvářet reklamní kampaně v aplikaci WhatsApp Business App. To vám usnadní práci, protože už nebudete muset pro jejich dokončení přepínat aplikace.
Meta také pokračuje ve sjednocování zpráv. Nově přidá WhatsApp poštu do inboxu v Meta Business Suite. Díky tomu bude jednodušší spravovat komunikaci vaší firmy s uživateli.
Meta také testuje novou funkcionalitu, který vám umožní posílat zákazníkům obchodní sdělení prostřednictvím Messengeru. Uživatelé se však předtím musí přihlásit k odběru těchto oznámení.
Na Facebooku bude také k dispozici funkcionalita pro filtrování potenciálních zákazníků. Pomocí ní budete moci odfiltrovat možné zákazníky s „nízkou kvalitou“ tak, že jim ve formuláři Lead Ad Instant nabídnete otázku s více možnostmi.
V rámci rychlých formulářů dostanete rovněž k dispozici více možností obsahu. Přibudou například obrázky a soubory PDF ke stažení.
Pokud vás zajímá více, podrobnosti se dočtete na blogu Mety.