Meta přidává nové nástroje pro ochranu značek

31. 1. 2024Novinky z Facebooku

Meta přidává několik nových opatření, která mají firmám pomoci chránit jejich duševní vlastnictví. K dispozici je aktualizovaný nástroj Brand Rights Protection Manager, který odhaluje repliky v nabídkách produktů, a nové Intellectual Property Reporting Center, které usnadní hlášení o porušení ochrany značek.

Brand Rights Protection Manager

Meta přidává do nástroje Brand Rights Protection Manager nové funkce s umělou inteligencí, které umožní větší ochranu vašich produktů. Pomocí nejnovějších možností AI a strojového učení dokáže vyhledávat kvalitnější shody na základě předchozího využívání ochrany práv značek.

Systém umožňuje nahrát referenční obrázky produktů, které pak použije k odhalení duplicit. Nově rozšiřuje jejich limit z 50 na 200 obrázků. Dále také poskytne přehlednější vyhledávací prvky a širší rozsah vyhledávacích parametrů, což proces ještě zjednoduší.

Meta také aktualizuje platformu Rights Manager, která umožní širší blokování obsahu porušujícího autorská práva a také označování vlastnictví obrázků, což držitelům autorských práv poskytne větší kontrolu nad jejich obsahem.

Intellectual Property Reporting Center

Nové centrum zase poskytne centrální databázi zpráv o duševním vlastnictví. Proces podávání zpráv prostřednictvím formulářů se zlepší, protože Meta nově uloží příslušné informace o účtu a uchová historii zpráv na jednom místě. Pro přístup do centra je potřeba se přihlásit ke svému účtu na Facebooku, Instagramu nebo v Business Manageru.

Zdroj: Meta

Protecting Businesses

Meta také přidává na své webové stránky Meta for Business novou sekci Protecting Businesses, která obsahuje tipy a průvodce, jež firmám pomohou vytvořit strategii ochrany značky.

Celkově se jedná o významné rozšíření nástrojů pro monitorování duševního vlastnictví. Firmy tím získávají zásadní ochranu svých značek, jež mohou být terčem podvodů a zneužití na Facebooku a Instagramu. Proto je dobré, že Meta v této oblasti podniká stále více kroků a nabízí firmám více možností, jak spravovat a kontrolovat svůj obsah.

Více informací o všech aktualizacích se dozvíte na blogu Mety

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře