Meta přidává nové prvky pro kontrolu umístění reklam

1. 8. 2023Novinky

Meta představila nové možnosti kontroly umístění reklam. Ty poskytnou větší jistotu ohledně toho, v souvislosti s jakým obsahem se vaše značka zobrazí. Do této kontroly nově přibude Instagram feed a videa Reels, k dispozici budou i novinky pro platformy třetích stran.

Meta spustila nabídku ověřování reklam na Facebooku už na jaře. Nyní se do ní přidal feed na Instagramu a nově jej nabízí také platforma třetí strany Zefr. Toto řešení, které funguje na bázi umělé inteligence, poskytne ještě větší transparentnost kampaní a lépe změří bezpečnost a vhodnost značky v rámci umístění v kanálu příspěvků.

Meta dále přidává čtyři nové jazyky do filtru inventáře a prvky pro ověřování vhodnosti značky třetích stran pro Facebook a Instagram. K angličtině a španělštině bude nově k dispozici arabština, čínština, francouzština a portugalština.

A nakonec Meta zahájila testování nové možnosti filtru inventáře v rámci Reels. Krátká videa jsou nejrychleji rostoucím typem obsahu na platformách Mety, proto ho inzerenti chtějí využít a získat v něm více pozornosti. Nyní bude možné si lépe ohlídat, v jakém kontextu se vaše reklamy zobrazují.

Podrobnosti o novinkách se dozvíte na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře