Meta se snaží pomoci tvůrcům využít předvánoční sezónu, kdy lidé tráví stále více času na Facebooku a Instagramu. Proto pro ně chystá nové nástroje, například rozšíření digitálních dárků, nové způsoby propagace, sváteční bonusový program a další.
Digitální dárky
Meta zaprvé zpřístupňuje digitální dárky na Instagramu v dalších regionech. Díky tomu získáte více příležitostí, jak generovat příjmy ve streamu. Nově je mohou využívat také tvůrci v České Republice a na Slovensku.
Ode dneška až do konce roku jsou na Facebooku navíc k dispozici nové virtuální dárky se sezónní tematikou.
Dárky vám mohou zajistit dodatečné příjmy. Procento z každého přiděleného dárky se přitom vrací zpět tvůrci. Abyste měli na dárky nárok, musíte mít více než 5 000 sledujících a provozovat profesionální účet.
Více informací o dárcích najdete v nápovědě.
Vánoční bonus
Meta dále zavádí nový program Holiday Bonus určený pouze pozvaným tvůrčím talentům. Tento program bude odměňovat nejlepší tvůrce na základě počtu přehrání Reels a zobrazení fotek za bonusové období.
Cílem je přimět tvůrce k dalšímu publikování obsahu.
Přihlášení k odběru
Meta se také snaží usnadnit tvůrcům růst počtu jejich sledujících. Proto přidává nové tlačítko Subscribe, které se zobrazí u vašeho obsahu ve feedu.
Předplatné
Meta také přidává další způsoby, jak podpořit předplatné tvůrců na Facebooku. Fanouškům například nabídne 30denní zkušební předplatné zdarma.
Partnerství
A nakonec Meta přidává několik nových příruček, které vám pomohou optimalizovat obsah pro potenciální reklamní partnerství.
Když například na Instagramu vyberete možnost Allow brand partner to boost, zobrazí se vám ukazatel způsobilosti. Díky němu se můžete vyhnout případným problémům, které by mohly omezit monetizaci.
Podrobnosti o všech novinkách se dozvíte na blogu Mety.