Meta testuje generativní prvky AI pro reklamy a novinky pro kampaně Advantage+

12. 5. 2023Novinky

Meta začala vytvářet řadu reklamních nástrojů, které pomohou zdokonalit možnosti umělé inteligence. Těšit se můžete na nové integrované nástroje pro generování reklamní kreativy. Novinky přibudou také v nástroji Advantage+.

AI Sandbox

Meta představila nový projekt AI Sandbox, který zahrnuje tři nové možnosti pro vytváření lepších reklamních kampaní. Nástroj nabídne tvorbu různých variant textu, generování pozadí a vyřezávání obrázků.

Co se týče textu, umělá inteligence vygeneruje více variant sdělení, díky čemuž získáte více možností výběru pro maximalizaci výkonu vašich reklam.

Fungovat to bude tak, že nástroj vezme váš aktuální text reklamy, a poté vám nabídne řadu alternativ, které připraví na základě osvědčených postupů pro reklamy. Tyto varianty pak budete moci jedním kliknutím použít v kampani a pomocí A/B testů změřit jejich účinnost.

Zdroj: Meta

Funkce pro generování pozadí mezitím vytvoří pozadí pro obrázky produktů na základě textových vstupů.

Zdroj: Meta

Funkce pro ořezávání obrázků nakonec upraví vaše vizuální prvky tak, aby se vešly do různých poměrů stran ve více formátech, například ve Stories nebo Reels.

Systém tak bude schopen simulovat rozšířené vizuály, takže je můžete snadno umístit do různých formátů, i když pro každý z nich nemáte vlastní kreativu.

Zdroj: Meta

Tyto nástroje by mohly být velmi užitečné, co se týče tvorby většího množství kreativních prvků. V kombinaci s nástrojem Advantage+ pro cílení by se tak mohlo objevit více kreativních možností, které by se zobrazovaly každému uživateli, což by zlepšilo výkonnost reklamy.

Advantage+

Co se týče nástroje Advantage+, i do něj Meta zavádí řadu novinek:

  • Objeví se tu nová nabídka cílení, díky které získáte více možností, jak oslovit ideální cílovou skupinu.
  • Už brzy také budete moci jedním kliknutím přejít z manuálního nastavení kampaní na kampaně Advantage+.
  • Reklamy Catalog Ads pro Advantage+ budou moci využívat prvky videa.
  • Meta rovněž přidává nástroj pro srovnání výkonnosti, který poskytne lepší přehled o výkonnosti kampaní s manuálním cílením oproti kampaním Advantage+.
  • Přidává také nové manuální vstupy do cílení Advantage+, díky čemuž získáte více možností, jak systém nasměrovat k oslovení správného publika.
  • Meta v rámci reklamního systému používá nyní také větší a složitější modely umělé inteligence, které zlepšují výkonnost.

Nástroj AI Sandbox Meta v současnosti testuje s malou skupinou inzerentů. Novinky Advantage+ se ve Správci reklam začnou objevovat již od tohoto týdne.

Podrobnosti najdete na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře