Meta oznámila aktualizaci svého nástroje Centrum účtů. Ta výrazně usnadní správu nastavení soukromí na Facebooku, Messengeru a Instagramu.
Aktualizované Centrum účtů bude obsahovat všechny vaše informace ze všech tří aplikací, včetně osobních údajů, hesel a zabezpečení a předvoleb reklam, na jednom místě. To vám umožní lépe kontrolovat a aktualizovat předvolby, aniž byste museli přecházet do jednotlivých nástrojů v každé z nich.
Nyní například můžete snadno sladit své preference témat reklam pro účty na Facebooku a Instagramu, a to tak, že oba účty přidáte do stejného Centra účtů.
Podobným způsobem Meta aktualizuje nastavení a ovládání reklam.
Za prvé aktualizuje údaje o vaší aktivitě od partnerů, které teď ponesou název Informace o aktivitě od reklamních partnerů. Meta chce, aby bylo pro uživatele snazší pochopit, jak jejich aktivitu odeslanou z jiných webových stránek a aplikací využívá k cílení reklam, které se jim zobrazují.
Zadruhé chce Meta ukázat, jaké mají uživatelé možnosti, co se týče zobrazování reklam v jiných aplikacích a na jiných webových stránkách. I v této oblasti by mělo dojít k výraznému zjednodušení.
Aktualizace jsou již k dispozici a během následujících měsíců se postupně rozšíří na všechny uživatele s připojenými účty na Facebooku, Messengeru a Instagramu.
Podrobnosti najdete na blogu Mety.