Meta spustila nový projekt Small Business Studios, který bude poskytovat online i osobní školení. Jeho cílem je pomoci malým firmám co nejlépe propagovat své produkty a služby na Facebooku i Instagramu.
V průzkumu, který Meta nedávno provedla, se zjistilo, že největšími překážkami a obtížemi, které malé podniky na sociálních sítích mají, jsou tvorba obsahu a kreativní strategie. Pro tyto účely vznikl projekt Small Business Studios, který těmto firmám pomůže získávat kreativní dovednosti v oblasti digitálního marketingu.
Program se (prozatím) skládá ze tří klíčových oblastí:
- budování značky – online workshop vám nabídne kreativní inspiraci a poradenství. Tento workshop prosazuje prozákaznické myšlení a věnuje se brandingu firmy, způsobu tvorby „kopií“ a kreativity při vytváření příspěvků a rozhodování, co zveřejnit.
- Reels – tento kurz vám pomůže zjednodušit tvorbu videí Reels, zároveň oslovit nová publika a dosahovat obchodních cílů.
- fotografie – v tomto virtuálním workshopu se naučíte, jak vytvářet skvělé a přitom cenově dostupné snímky, které jsou jako stvořené pro mobilní zařízení.
Kromě toho se můžete přihlásit k individuálnímu online setkání s někým z týmu Mety. Při konzultaci se můžete dozvědět cenné informace a tipy o tom, jak maximalizovat konkrétně vaši prezentaci na Facebooku a Instagramu. Pokud máte zájem, zaregistrujte se zde.
Doporučujeme také celý program prozkoumat na tomto webu.