Meta spustila nové zásady pro zpětnou vazbu, které stanoví konkrétnější parametry toho, co je v rámci recenzí na Facebooku povolené. Cílem je, aby hodnocení vycházelo ze skutečných zkušeností uživatelů s firmou a zároveň se zabránilo podvodným a urážlivým ohlasům.
Nový proces má odhalit falešné a zavádějící recenze, omezit dosah těch, kteří hodnocení na Facebooku používají jako „zbraň“, a také zabránit lidem, aby se snažili systém podvést falešnými pozitivními recenzemi.
Na Facebooku figuruje přes 200 milionů firem a hodnocení na jejich stránkách slouží jako zpětná vazba zákazníků. Díky recenzím získávají ostatní užitečné informace, které jim mohou pomoci při rozhodování o nákupu produktů nebo využití služeb.
Meta však musí stále častěji řešit nahlášené podvodné recenze, které chtějí firmu poškodit a v rámci nichž si nespokojení spotřebitelé pouze vybíjejí svou frustraci, ať už je tato zpětná vazba oprávněná, nebo ne. Nejnovější pravidla proto jasně určí, co je a co není v hodnocení povoleno a co je považováno za relevantní.
Meta do procesu zapojí automatickou technologii stejně jako lidské recenzenty. Zároveň vyzývá firmy a uživatele, aby dál nahlašovali pochybné recenze.
Podrobnosti se dozvíte na blogu Mety.