Meta dosáhla nového významného milníku v oblasti bezpečnosti značek. Rada pro hodnocení médií (Media Rating Council neboli MRC) udělila akreditaci zásadám a přístupům Mety v rámci umisťování reklam ve všech jejích reklamních produktech.
V srpnu 2020 se Meta zavázala, že bude provádět a zveřejňovat nezávislá hodnocení svých řešení pro bezpečnost a vhodnost značek třetích stran. Tato akreditace od MRC nyní přichází po rozsáhlém auditu, který prováděli nezávislí auditoři. Ti přezkoumávali zásady, kontroly a procesy týkající se bezpečnosti značek, které má Meta zavedené k zajištění bezpečného a vhodného reklamního prostředí na svých platformách.
Proces akreditace MRC zahrnuje analýzu schopnosti reklamní platformy zajistit, aby byly její reklamy doručovány určenému publiku bezpečným způsobem, což znamená, aby se nezobrazovaly spolu s potenciálně urážlivým obsahem.
Hodnocení bralo v potaz 5 klíčových faktorů:
- kontext stránky
- geografické cílení
- umístění reklamy
- oddělení od konkurence
- odhalování podvodů
K získání akreditace musí platforma projít rozsáhlým auditem MRC, který zkoumá tyto a další prvky a posuzuje, zda splňují požadavky průmyslových norem. Což, jak se ukázalo, reklamní systém Mety splňuje.
Hodnocení se vztahuje na zásady monetizace partnerů Mety, zásady monetizace obsahu a související kontroly bezpečnosti a vhodnosti značky na úrovni obsahu, které se uplatňují v rámci Facebook In-Stream Video a Instant Articles na desktopu, mobilním webu a v mobilní aplikaci.
Jedná se tak o velice pozitivní aktualizaci pro reklamní business Mety. Díky této akreditaci a neustále se vyvíjejícím nástrojům pro automatizaci reklamy se bude Meta v roce 2023 dále snažit podpořit své inzerenty naplno.
Podrobnosti se dozvíte na blogu Mety nebo ve zprávě o akreditačním procesu MRC.