Na co se těšíme na letošním Content First?

6. 6. 2018Nezařazené

Organizátoři slibují, že program letošního #ContentFirst (12. 6. 2018, Praha) nabídne témata nejen pro juniory, ale i pro markeťáky s mnohaletou praxí. Tradičně nebudou chybět aktuální trendy a nápady s návody, jak vytvářet efektivnější obsah. A které přednášky mě konkrétně zaujaly?

Hned během první přednášky nám Digital storyteller Michelle Losekoot ukáže, že umí doslova zázraky. Její klient Prague City Tourism snížil rozpočet na FB reklamu o 93 %, na IG a Twitter už nezbyly finance žádné. I přesto Michelle navýšila engagement na jejich Instagramu skoro o 20 000 % a na Twitteru téměř o 2 000 %.

Olympijská kampaň značky Coca-Cola #vednevnoci trhala rekordy. Jakým podílem se na úspěchu podepsal dopředu připravený obsah a kolik sehrály pohotové reakce během Olympiády? Se zkušenostmi se podělí přímo Zuzana Kadlečková, social media manager společnosti Coca-Cola Company.

Právo v marketingu se netýká jen výše zmíněné Olympiády, ale veškerého obsahu. Advokátka a jednatelka Petra Dolejšová z AK eLegal nám poradí, jak si za svá sdělení nevykoledovat pokutu od úřadu nebo nepříjemnou žalobu od konkurence.

A Ondřej Sitta, specialista reklamního prostoru v Seznam.cz, dobře ví, že lidé čtou jen to, co je zajímá. Úkolem každého správného markeťáka by měl být dělat takovou reklamu, která pro čtenáře zajímavá bude. Nedávno představený produkt Seznam Native s tím klientům pomáhá a Ondřej nám ukáže i první realizace.

Podívejte se na webu na kompletní program nebo se na akci přímo registrujte. A těším se na viděnou v úterý 12. 6. v Praze.

Také máte dojem, že by článek mohl inspirovat nebo poučit vaše kolegy? Sdílejte ho s nimi!
Věnuji se PR naší agentury Business Factory. To v sobě zahrnuje celou škálu rozmanitých činností od komunikace s novináři, péči o sociální sítě, přes spolupráci s vysokými školami, až po propagaci firemních projektů, jako je například Newsfeed DAY.

Komentáře