Na pátek 24. listopadu se chystá první ročník konference Social restart. Den ve znamení sociálních sítí nabídne řadu zajímavých prezentací i pro zkušenější odborníky na nová média. Sun Marketingu se společně s Medio Interactive podařilo dát dohromady velmi pestrou skupinu přednášejících. My jsme z nich vybrali naše favority, na které se těšíme nejvíce.
Jako první vystoupí Michal Filípek z Business Factory. Michal představí nástroj Facebook Analytics a jeho využití pro marketéry. Prozradí, jak se analytický přístup, jak jej známe z výkonnostních kampaní, vyplatí i inzerentům, kteří chtějí spíše než konverze honit brand či image.
Na podobně analytickou notu zahraje Olga Szélesová z 2FRESH, protože i tvorbě komunikační strategie předchází poctivý výzkum. Olga tak ukáže, jak využít Design Thinking proces pro komunikaci a jaké nástroje a postupy se jí nejvíce osvědčily.
Marek Botha z Triadu poradí, jak na pořádného bota. Messenger bot totiž nemusí být pouze nástrojem pro customer care a my se moc těšíme, až si poslechneme, jak jejich bot Fousbot zahýbal s počtem konverzí v kampani OneBlade pro Philips.
Honza Veselý ze Sun marketingu vysvětlí, jak správně přemýšlet nad facebookovou kampaní. Co vše si rozmyslet a připravit, než se do kampaně pustíme, abychom nic neuspěchali a výsledky se pak shodovaly s naší představou.
V neposlední řadě se představí také Adam Zbiejczuk, který se rozpovídá o osobních a firemních profilech a popíše, jak velký rozdíl je v jejich komunikaci, jak se ovlivňují a jak s kartami zamíchá Explore Feed.
Toto samozřejmě není plný výčet přednášejících. Na konci listopadu jich v pražském Konferenčním centru City vystoupí více. Všechna dosud ohlášená témata naleznete na www.socialrestart.cz. My jsme opravdu zvědaví a těšíme se jako malí.