Facebook dnes oznámil, že zavádí novinky v rámci Local Awareness Ads. Ty umožní jednoduše vytvářet dynamické reklamy, které se pak zobrazí pouze tomu, kdo je nejblíže daného místa zájmu. A jak si reklamy vedou, prozradí podrobnější přehledy.
Na co se můžete těšit?
- Rychlejší vytváření reklam: Budete moci vytvořit jedinou reklamu pro všechna vaše místa najednou, a to včetně relevantního call-to-action tlačítka, jako například „Zavolat“ nebo „Nasměrovat“.
- Dynamická kreativa: Nová dynamická šablona pak přizpůsobí každou reklamu danému místu i konkrétnímu publiku.
- Efektivní zobrazování: Sadu reklam bude možné také automaticky optimalizovat a zobrazit jen tomu, kdo je vašemu místu nejblíže.
- Podrobné přehledy: Pro každou reklamu teď budou k dispozici také Insights. Jedná se o vůbec první subregionální reporting, který Facebook nabízí.
Nová sekce v rámci Page Insighs vám prozradí více o lidech, kteří se momentálně nacházejí poblíž vašeho obchodu nebo kavárny. Shromažďuje totiž demografické informace včetně věku a pohlaví, ví i to, zda jsou lidé turisté nebo rezidenti. Poprvé také uvidíte procento lidí v okolí, kteří viděli některou z vašich reklam. Zjistíte třeba i to, který den a čas v týdnu jsou vaši „sousedé“ nejvíc zaneprázdněni, a tedy kdy je největší pravděpodobnost, že vás navštíví. Díky tomu pak můžete lépe přizpůsobit sdělení i produkty na míru.
Facebook roluje novinky postupně v Power Editoru. Zatím jsou dostupné v USA, ale v příštím roce bychom je měli vidět i u nás. Více o novinkách pro reklamy Local Awareness najdete tady nebo tady.