Nové prvky zjednoduší vytváření carousel reklam

22. 11. 2016Novinky

Reklamy v carousel formátu se dočkají nových nástrojů, které usnadní vytvářet jejich kreativu napříč Facebookem, Instagramem a Audience Network. Zmiňované novinky ocení především zástupci e-shopů a retail segmentu.

O co se jedná? Pokud pro své reklamy vyberete reklamní účely website clicks nebo website conversions, v rozhraní pro vytváření reklamy uvidíte nová tlačítka umožňující automaticky vyplnit kreativu reklamy za pomoci šablony. Tyto nástroje také nově umožní zařadit více ukázek vašeho sortimentu a ušetří čas i úsilí.

První možnost „Fill template dynamically from a product set“ umožní zavést do carousel reklamy až 30 produktových obrázků z vašeho katalogu. Druhá varianta „Fill template automatically with products from a URL“ nabízí možnost sdílet odkaz na webovou stránku se seznamem produktů (například do konkrétní produktové kategorie) a z této stránky pak automaticky přidat rovněž až 30 obrázků produktů.

Pokud máte k dispozici katalog produktů, můžete si vybrat z obou možností. Pokud produktový katalog nevlastníte, můžete využít pouze druhé nabízené varianty. Facebook plánuje novinky zavést v Ads Manageru i Power Editoru.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře