Instagram testuje nové praktické funkcionality. V budoucnu bychom se tak měli dočkat možnosti rezervovat místa v restauraci, nakupovat vstupenky nebo objednávat služby, aniž by bylo třeba opustit aplikaci. Pro firmy zase Instagram chystá přehlednější nástroje pro komunikaci s uživateli.
Platby a rezervace
Instagram se nedávno pustil do testování rezervačních a platebních nástrojů, které budou k dispozici firemním profilům. Nyní má přístup k tlačítkům, které vyzývají uživatele k provedení akce, jen pár vybraných aplikací třetích stran. Díky tomuto buttonu si uživatelé budou moci přímo v aplikaci rezervovat místa, koupit lístky, objednat si jídlo nebo zajistit službu, kterou zrovna potřebují.
Přehlednější správa komunikace
Instagram také zavádí nové způsoby, jak mohou firmy komunikovat se sledujícími uživateli. Zprávy od uživatelů se nyní zobrazí v hlavní poštovní schránce business profilu, kde je najdete ve složce s nepřečtenými zprávami. Důležité zprávy nebo zprávy, ke kterým se budete chtít později vrátit, si můžete označit hvězdičkou a konverzaci pak vyfiltrovat.
V následujících týdnech začne Instagram také testovat rychlé odpovědi. Ty pomůžou reagovat na dotazy, které uživatelé pokládají nejčastěji.