Novinky v Audience Network slibují kvalitnější výsledky

9. 11. 2016Novinky

V následujících měsících hodlá Facebook zavést aktualizace v rámci sítě Audience Network. Ty zahrnou především kvalitněji umístěnou reklamu a nové analytické přehledy nasbírané z konverzních signálů inzerentů.

Podle Facebooku zahrnuje zdravý reklamní ekosystém kvalitní zážitek pro uživatele, smysluplné obchodní výsledky pro inzerenty a trvalý růst pro vydavatele. A přesně tyto tři myšlenky chce spojit ve své síti Audience Network.

Plánovaná aktualizace bude vycházet z konverzních signálů, které inzerenti sociální síti dávají. Za poslední rok si Facebook totiž všiml nárůstu u inzerentů, kteří používají konverzní signály pro optimalizaci kampaní, jako například app events nebo Facebook pixel. Tyto signály ukazují, co od reklam inzerenti nejvíce očekávají.

S tím jde ruku v ruce zdokonalení analytických přehledů. Druhá aktualizace by měla znatelně zlepšit schopnost zhodnotit různé reklamní placementy. Čím je pravděpodobnější, že placement přinese konverzi v podobě tržby, tím větší hodnotu mu sociální síť přisoudí. To znamená, že vydavatelé uvidí fluktuaci ve svých CPM (platba za tisíc zobrazení) a současně budou moci využívat kvalitnější placementy, které nejsou optimalizované pouze na proklikovost.

Ne každý klik je totiž stejný. Marketéři obvykle platí stejnou částku za někoho, kdo klikl na reklamu a dokončil nákup, stejně jako za někoho, kdo klikl omylem. Počty kliknutí se sice zvyšují, ovšem reálný přínos je rozdílný.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře