Facebook představil nový placement pro video reklamy. Jsou jím doporučená videa. V těch Facebook reklamu zobrazoval již dříve, ale inzerent si nemohl zvolit, zda je využít, či nikoliv, neboť se skrývala pod placementem News Feed. Nyní se placement osamostatnil, díky čemuž je možné získat větší kontrolu nad video reklamami a kampaně dle toho i segmentovat. Tento placement naleznete ve vybraných reklamních účelech.
Placement Doporučená videa nyní podporuje reklamy vytvořené a optimalizované pro účely video views, brand awareness, app installs a post engagement. Výběr tohoto placementu probíhá automaticky při vytváření kampaní v Ads Manageru i Power Editoru. Pokud vám toto umístění nevyhovuje, lze jej manuálně z nabídky placementů vyřadit.
Doporučená videa Facebook poprvé představil v roce 2015 jako možnost servírovat uživatelům relevantní video obsah, o který mají zájem. Pokud někdo klikne na video v News Feedu, Facebook okamžitě vyhodnotí, o jaký obsah se jedná, a doporučí mu další videa ke sledování. Tato doporučení se objevují jako feed videí, který se spustí při scrollování. V rámci něho se pak automaticky spouštějí i video reklamy. Uživatelé mají možnost tato videa lajkovat, sdílet a komentovat, anebo se kdykoliv vrátit zpět na News Feed.
Další podrobnosti o placementu Doporučená videa najdete v nápovědě Facebooku.