Facebook zveřejnil zprávu s výsledky za 3. kvartál letošního roku. Počet uživatelů, kteří jsou na síti aktivní každý den, se zvýšil na 1,495 miliard lidí. Růst vykazují i příjmy z reklamy, které dosáhly 13,54 miliard dolarů. Co se týče nástrojů, Facebook se dál bude soustředit na zdokonalování videí, Stories a posílání zpráv v rámci všech svých platforem.
Facebook opět prokázal svou sílu a růst i v době, kterou provázely problémy se zabezpečením soukromí a šíření falešných zpráv. Z reportu za 3. kvartál 2018 je zřejmé, že více než 2,6 miliard lidí používá Facebook, Instagram, Messenger nebo WhatsApp každý měsíc a z toho více než 2 miliardy uživatelů je aktivních ve více než jedné platformě.
Facebook také ohlásil své plány pro další období. Prioritně chce rozšířit používání Stories a posílání zpráv. Míra sdílení obsahu se totiž razantně přesouvá do soukromých zpráv. Uživatelé si v aplikacích Facebooku denně vyměňují až 100 miliard zpráv a Stories zhlédne v rámci všech platforem 1 miliarda uživatelů za den.
https://www.facebook.com/zuck/posts/10105349847863791
A jak vypadají konkrétní statistiky za 3. kvartál 2018?
- Počet aktivních uživatelů za den dosáhl 1,49 miliardy, což odpovídá 9% nárůstu ve srovnání se stejným obdobím v roce 2017.
- Počet měsíčně aktivních uživatelů vzrostl o 10 % a dosáhl 2,27 miliardy.
- Příjmy z reklamy se zvýšily na 13,54 miliard dolarů, což je o 33 % více oproti shodnému období v roce 2017.
- Příjmy z mobilní reklamy představovaly přibližně 92 % z celkových příjmů z reklamy. Jedná se o zhruba 88% nárůst ve srovnání se stejným obdobím roku 2017.
- Facebooku se zvýšil i počet zaměstnanců na 33 606 osob, což představuje meziroční nárůst o 45 %.
- Kapitálové výdaje činily 3,34 miliardy dolarů.
- Čistý příjem se zvýšil o 9 % a dosáhl 5,137 miliardy dolarů.
Pokud vás zajímá více informací, podívejte se na kompletní report statistik.