Počet denně aktivních uživatelů Facebooku vzrostl o 24 milionů

22. 11. 2018Novinky

Facebook zveřejnil zprávu s výsledky za 3. kvartál letošního roku. Počet uživatelů, kteří jsou na síti aktivní každý den, se zvýšil na 1,495 miliard lidí. Růst vykazují i příjmy z reklamy, které dosáhly 13,54 miliard dolarů. Co se týče nástrojů, Facebook se dál bude soustředit na zdokonalování videí, Stories a posílání zpráv v rámci všech svých platforem.

Facebook opět prokázal svou sílu a růst i v době, kterou provázely problémy se zabezpečením soukromí a šíření falešných zpráv. Z reportu za 3. kvartál 2018 je zřejmé, že více než 2,6 miliard lidí používá Facebook, Instagram, Messenger nebo WhatsApp každý měsíc a z toho více než 2 miliardy uživatelů je aktivních ve více než jedné platformě.

Facebook také ohlásil své plány pro další období. Prioritně chce rozšířit používání Stories a posílání zpráv. Míra sdílení obsahu se totiž razantně přesouvá do soukromých zpráv. Uživatelé si v aplikacích Facebooku denně vyměňují až 100 miliard zpráv a Stories zhlédne v rámci všech platforem 1 miliarda uživatelů za den.

https://www.facebook.com/zuck/posts/10105349847863791

A jak vypadají konkrétní statistiky za 3. kvartál 2018?

  • Počet aktivních uživatelů za den dosáhl 1,49 miliardy, což odpovídá 9% nárůstu ve srovnání se stejným obdobím v roce 2017.
  • Počet měsíčně aktivních uživatelů vzrostl o 10 % a dosáhl 2,27 miliardy.
  • Příjmy z reklamy se zvýšily na 13,54 miliard dolarů, což je o 33 % více oproti shodnému období v roce 2017.
  • Příjmy z mobilní reklamy představovaly přibližně 92 % z celkových příjmů z reklamy. Jedná se o zhruba 88% nárůst ve srovnání se stejným obdobím roku 2017.

  • Facebooku se zvýšil i počet zaměstnanců na 33 606 osob, což představuje meziroční nárůst o 45 %.
  • Kapitálové výdaje činily 3,34 miliardy dolarů.
  • Čistý příjem se zvýšil o 9 % a dosáhl 5,137 miliardy dolarů.

Pokud vás zajímá více informací, podívejte se na kompletní report statistik.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře