Práce s obsahem je dvousečná zbraň – můžete jako mávnutím kouzelného proutku pozorovat, jak roste vaše značka nebo jak si pod sebou podřezáváte větev. Proto si nenechám ujít konferenci #ContentFirst, která proběhne v úterý 21. května v Praze. Konference přivádí na jedno místo spíkry a aktuální témata, ze kterých mě nejvíce zaujaly tyto přednášky:
Že influencery zajímá jenom fashion, dobroty a nakupování? Nesmysl! Shopaholic Nicol se vydala do Zambie, aby přinesla svědectví o projektech neziskové organizace Člověk v tísni. Jak se s tím vypořádalo jejích skoro 700 tisíc followerů na Instagramu? A co na to podporovatelé i hateři Člověka v tísni? Naplnila #NicolvZambii očekávání? Za projektem stojí Tereza Hronová, která ví, jak to v neziskovce chodí za foťákem i kamerou, a jejího povídání už se nemůžu dočkat.
Být o krok napřed, být cool ještě předtím, než jsou cool všichni ostatní… no dobře, ale jak na to? Odpovědi slibuje přinést kreativec a komunikační stratég, vzděláním filozof, v civilu nadšený otec Jan Javornický. Co bychom měli vědět, když chceme dnes dělat obsahový marketing tak, jak ho budou chtít všichni ostatní dělat až za rok a skutečně s tím začnou ještě později? Zajímá mě, jak tohle Jan Javornický ví a jestli to budu po přednášce vědět také. Prý dojde i na statistiky, trendy, podcasty, výzkum vesmíru a 3D hologramy.
Dycky Most! zasáhlo i mě. Vždycky v pondělním večerním vysílacím čase. Internetový dramaturg České televize Ondřej Lasák přichází ukázat, jak se pracuje s projektem, který se přes noc stane fenoménem sociálních sítí. Jaké byly původní ideje, očekávání, úspěchy i to, co se nakonec nestalo? Kreativní case study k online kampani seriálu České televize Most potěší všechny jeho příznivce.
Ráno se těším na čerstvé espresso a na čerstvé novinky z ranního Forbes Espressa. Nejen tenhle newsletter má na starosti šéfredaktorka Forbes.cz Hana Němečková, která ukáže, jak ve Forbesu nastartovali vlastní podcasty a jak se z nich stal nový prodejní kanál. Lidé prý prostě chtějí poslouchat dobrý audio obsah. Takže Listen up!
Na webu konference najdete kompletní program a pokud vás akce zaujala, tak se na ni rovnou registrujte. Potkáme se 21. května v Praze.