Připravte se na vánoční kampaně – už teď!

7. 8. 2019Novinky

Facebook představil dvě novinky, které vám pomohou připravit se na vrchol prodejní sezóny – Vánoce. První z nich je datový nástroj, který vám ukáže marketingové přehledy za období svátků posledních dvou let. Druhou novinkou je průvodce Holiday Insights Guide 2019, který obsahuje mnoho zajímavých rad a tipů, jak pracovat s kampaněmi a vytěžit z období svátků maximum pro váš business.

Sice je do Vánoc ještě relativně daleko, co do počtu dnů, ale právě léto je časem plánování marketingových strategií pro období konce roku. Facebook proto přichází s Holiday Season Insights – nástrojem, kde si můžete zobrazit okolo 30 statistik za toto sváteční období z let 2017 a 2018. Data pokrývají 25 trhů a jsou k dispozici v 17 jazycích.

V horní liště nástroje si můžete vybrat Trh (Market), který vás zajímá, například Česká republika. Následně klikněte na Rok (Year), kde můžete statistiky přepínat mezi rokem 2017 a 2018. Třetí možností je Nákupní chování (Shopping Behavior), kde si můžete filtrovat přehledy podle mnoha ukazatelů:

  • kanálů (Channels) – In-store, Messaging, Mobile, Video
  • sezónních trendů (Seasonal Trends)
  • nákupní cesty (Shopper Journey) – Discovery, Purchase, Post-Purchase

Podle vybraných filtrů se vám zobrazí přehledy vytvořené na základě výzkumů a statistik Facebooku. Pak už jen stačí prostudovat výsledky a můžete začít plánovat své kampaně.

Zdroj: Facebook

Druhou novinkou je velký 63stránkový průvodce svátečními kampaněmi. Dokument obsahuje řadu důležitých statistik i tipů pro marketéry a inzerenty, které vám pomohou s přípravou vašich strategií.

Zdroj: Facebook

V průvodci najdete:

  • nejnovější globální trendy pro období svátků
  • ukázku plánovacího kalendáře
  • statistiky, které ukazují jaké procento lidí nakupuje v období svátků
  • náhledy připravovaných reklamních nástrojů Facebooku a mnohé další

Na nic nečekejte a stáhněte si průvodce hned teď.

Zdroj: Facebook

Tak šťastné a veselé!

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře