Facebook představil dvě novinky, které vám pomohou připravit se na vrchol prodejní sezóny – Vánoce. První z nich je datový nástroj, který vám ukáže marketingové přehledy za období svátků posledních dvou let. Druhou novinkou je průvodce Holiday Insights Guide 2019, který obsahuje mnoho zajímavých rad a tipů, jak pracovat s kampaněmi a vytěžit z období svátků maximum pro váš business.
Sice je do Vánoc ještě relativně daleko, co do počtu dnů, ale právě léto je časem plánování marketingových strategií pro období konce roku. Facebook proto přichází s Holiday Season Insights – nástrojem, kde si můžete zobrazit okolo 30 statistik za toto sváteční období z let 2017 a 2018. Data pokrývají 25 trhů a jsou k dispozici v 17 jazycích.
V horní liště nástroje si můžete vybrat Trh (Market), který vás zajímá, například Česká republika. Následně klikněte na Rok (Year), kde můžete statistiky přepínat mezi rokem 2017 a 2018. Třetí možností je Nákupní chování (Shopping Behavior), kde si můžete filtrovat přehledy podle mnoha ukazatelů:
- kanálů (Channels) – In-store, Messaging, Mobile, Video
- sezónních trendů (Seasonal Trends)
- nákupní cesty (Shopper Journey) – Discovery, Purchase, Post-Purchase
Podle vybraných filtrů se vám zobrazí přehledy vytvořené na základě výzkumů a statistik Facebooku. Pak už jen stačí prostudovat výsledky a můžete začít plánovat své kampaně.
Druhou novinkou je velký 63stránkový průvodce svátečními kampaněmi. Dokument obsahuje řadu důležitých statistik i tipů pro marketéry a inzerenty, které vám pomohou s přípravou vašich strategií.
V průvodci najdete:
- nejnovější globální trendy pro období svátků
- ukázku plánovacího kalendáře
- statistiky, které ukazují jaké procento lidí nakupuje v období svátků
- náhledy připravovaných reklamních nástrojů Facebooku a mnohé další
Na nic nečekejte a stáhněte si průvodce hned teď.
Tak šťastné a veselé!