Facebook i v tomto měsíci pokračuje se zjednodušováním reklamních produktů. Tentokrát se plánované aktualizace dotknou reklam, které se zobrazují v pravém sloupci, a také reklam ve formátu carousel, které obsahují jediný webový odkaz.
Změny v reklamách v pravém sloupci
Za prvé se reklamní účely pro tento placement nově omezí pouze na návštěvnost, konverze a prodej z katalogu produktů. Za druhé už v pravém sloupci nebude možné použít video reklamu. Zůstane pouze příspěvek s obrázkem a odkazem stejně jako carousel reklama obsahující pouze statickou kreativu.
Změny v carousel reklamách
Carousel reklamy, jejich součástí je jediný link, zase získají nový design. Cílem je, aby byly konzistentní s carousel reklamami s vícero odkazy, čímž chce Facebook snížit počet formátů. Aktuálně je to tak, že single-link carousel reklamy mají pouze jednu výzvu k akci a jeden titulek společné pro celou reklamní jednotku. Nově budou mít tyto reklamy stejný formát jako multiple-link carousel reklamy, kde se výzva k akci a titulek objeví na každé kartě carouselu.