Facebook se snaží pomáhat tvůrcům obsahu, aby mohli co nejlépe zpeněžit své úsilí. Klíčem k tomu je Rights Manager, který odhaluje, kde se jejich obsah používá. Nástroj se teď otevře většímu množství autorů a nabídne nové nástroje pro nárokování vlastnictví a souvisejících výnosů z reklamy.
V Rights Manageru si budete moci nastavit nová pravidla pro detekci duplicitního obsahu, který se na sociálních sítích zveřejní, a poté si nárokovat tržby z reklam, které druhá strana spustí.
Facebook také zdokonalil nástroj Collect Ad Earnings. Přidal například nové filtry pro detekci obsahových shod, srozumitelnějšího průvodce, jak odhalit monetizační příležitosti, přehledy tržeb, které lze exportovat, a možnost shromažďovat výdělky z reklam tím, že do videa umístíte odkaz na vlastnictví.
K Rights Manageru teď bude mít přístup také větší množství tvůrců. Facebook je neomezuje ani velikostí, ani ničím jiným.
To všechno vám pomůže lépe spravovat autorský obsah a maximalizovat příjmy, které z něj plynou. Rights Manager dokáže zachytit obsah napříč všemi příspěvky na Facebooku a Instagramu. A s přibývajícím obsahem bude tento nástroj stále důležitější.
Podrobnosti se dozvíte na blogu Facebooku.