Insta Stories (tzv. Příběhy) nejspíš netřeba příliš představovat. Funkcionalita, integrovaná přímo do aplikace Instagramu, nabízí uživatelům skvělou možnost ukázat ty životní okamžiky, které se jim “nevešly” do feedu, a to po dobu 24 hodin. Ukážeme vám, jak si s nimi dokáže poradit ŠKODA AUTO ve spolupráci s agenturou Zaraguza.
Využití Příběhů na profilu ŠKODA AUTO je nejen imidžovou záležitostí, která pomáhá budovat vztah značky s fanoušky (například skrze fotografie ze zákulisí, které by jinak neměli šanci vidět), ale díky možnosti připojit k Příběhu funkční odkaz také propojujeme instagramový profil značky s jejím YouTube kanálem.
V záplavě Insta Stories, které denně využívá přes 150 milionů uživatelů po celém světě, je však nejdůležitější zaujmout. Proto mrkněte na 3 tipy na kreativní Insta Stories, které fanouškům ukážou, že nejste suchaři.
Zatočte s produktem
V rámci představení nového vozu OCTAVIA jsme vytvořili “interaktivní” Story, která uživatelům umožnila prohlédnout si auto ze všech úhlů podobně jako v konfigurátoru. Pokud vás těší sledovat statistiky Kliknutí vpřed a vzad, budete v tomto případě velmi spokojeni.
Vyprávějte příběh se šťastným koncem
Jednoduchá exekuce s postupným odhalováním vozu pomocí samolepek a textu nutí uživatele neopustit příběh a sledovat, co se skrývá na jeho konci. V tomto případě je tedy zajímavé sledovat takzvané Opuštění. Počet “odpadlíků” se u tohoto typu příspěvků výrazně snižuje.
Nechte lidi rozhodovat
I naprosto triviální anketa může vzbudit překvapivě mnoho reakcí. Tak tomu bylo v případě tohoto příběhu.
Obdrželi jsme přes 40 odpovědí uživatelů do soukromých zpráv. Druhá fotografie dosáhla rekordních 2 042 kliknutí zpět, to znamená vrácení se na předchozí obrázek (efekt porovnávání). Navíc každá z nich získala cca 19 tisíc zobrazení, což výrazně převyšuje průměr, který se na profilu Škodovky pohybuje kolem 12 tisíc.