Tipsport: Dynamické reklamy přinesly výsledky za poloviční ceny

22. 9. 2016Case studies

Požadavkem největší české sázkové kanceláře Tipsport při rozjezdu kampaně na Facebooku bylo to, aby ušetřila čas za její přípravu, optimalizaci a průběžnou správu. Díky automatizovaným procesům platformy ROI Hunter dokázala zvýšit celkový objem reklam a zároveň snížit cenu za lead.

Co kampaň v kostce přinesla:

  • o 50 % levnější leady
  • 2,7x vyšší objem reklam
  • o 71 % vyšší engagement

Příběh

Tipsport je největší sázkovou kanceláří v České republice, rychle se adaptující na digitální dobu s pomocí reklamy na Facebooku a platformy ROI Hunter. Jejím cílem bylo vytvořit dlouhodobou kampaň na Facebooku, která nevyžaduje příliš mnoho času na přípravu, optimalizaci ani jinou manuální správu. Automatizace nám pomohla dosáhnout cíle a zároveň snížit cenu za lead a získat lepší celkové výsledky s nižším rozpočtem.

Řešení

Data vygenerovaná ze CRM databáze Tipsportu jsme překonvertovali do validního facebookového feedu. Poté jsme nasadili automatické vygenerování grafiky a vytvořili dynamické reklamy zaměřené na akvizici nových uživatelů.

Pomocí Feed Manageru v ROI Hunteru vytvořil Tipsport validní facebookový feed sladěný s požadavky Facebooku, se správnými tagy a názvy konverzí. Na vytvoření kreativ vhodných pro Facebook jsme využili možností Template Editoru, který nabízí šablonu k přetransformování obrázků z databáze v bannery.

Jakmile jsme nahráli validní feed, nastavili jsme prospecting kampaň cílenou na věk a zájmy uživatelů. Široké zacílení kampaně přivedlo zcela nové uživatele, kterým se zobrazovaly přirozené posty v News Feedu, které zdánlivě splynuly s ostatními příspěvky. Leady jsme pak získali na základě zobrazování příběhů nedávných výherců v Tipsportu.
tiper_cz

tiper_sk-1

Úspěch

Pomocí ROI Hunteru  jsme nastavili dynamické reklamy, čímž jsme se vyvarovali zobrazování stále stejných kreativ. To vedlo k vyšší frekvenci zobrazování reklam bez negativního vlivu na míru prokliku.

Vyšší CTR pomohla ke snížení nákladů na reklamu a získání většího objemu zobrazení. Dramaticky se zvýšil počet reklam, které mohly být zobrazovány současně, a tím vzrostl i objem kampaně. Zároveň jsme ušetřili velké množství času, což bylo jednou z priorit klienta.

„Díky Feed & Template Editoru v ROI Hunteru a unikátní strategii na využití dynamických reklam jsme ušetřili spoustu času na správu kampaní a spuštění dynamické reklamy, která svým výkonem překonává tu statickou. Nyní jsme schopni exportovat nasbíraná data do validního feedu a udržet vysoký standard vizuálů díky grafickým šablonám.“ – Ondřej Tejkal, Marketing Manager Tipsportu

Již několik let se zabývám online marketingem, a to jak pro velké firmy, tak pro malé klienty. Nyní spolupracuji s Business Factory, vytvářím a spravuji kampaně na Facebooku a Instagramu pomocí platformy ROI Hunter. Ráda cestuji a získávám nové zkušenosti.

Komentáře