Facebook se v poslední době stále intenzivněji zamýšlí nad tím, jak vylepšit Messenger a využít jej i po komerční stránce. Nově tak plánuje zavést reklamy, možnost přepínání účtů a posílání SMS zpráv.
Reklamy
V průběhu následujících měsíců budou moci firmy posílat prostřednictvím Messengeru reklamní sdělení těm uživatelům, kteří s nimi již dříve navázaly komunikaci. Jaký formát budou tyto reklamy mít, ovšem není ještě zcela jasné.
Součástí plánu má být zřejmě nový typ personalizované URL adresy, kterou firmy budou s uživateli sdílet a která povede na nové, samostatné komunikační vlákno na jejich facebookové stránce. Spekuluje se také nad tím, že tento nový způsob by v budoucnu mohl nahradit stávající podobu zákaznické podpory firem.
Přepínání účtů
Novinkou posledního týdne je také možnost přepínání mezi více uživatelskými účty na jednom mobilním zařízení (zatím bude dostupné pouze pro Android). Každý účet přitom zůstává opatřen vlastním přístupovým heslem.
SMS zprávy
Kromě toho se začalo testovat i posílání SMS zpráv prostřednictvím aplikace. Zda uživatel odešle nebo přijme SMS zprávu na Messengeru, bude odlišeno barevně. Zatímco messengerové zprávy zůstanou modré, SMSky budou mít fialové zbarvení.
Tato možnost se aktuálně testuje na malé skupině vybraných uživatelů v USA. Špatná zpráva je, že se zatím nepočítá s rozšířením pro iOS z důvodu integračních překážek.