Podpora obchodů a značek ze strany Instagramu před Vánocemi výrazně roste. Další novinkou, kterou jim chce pomoci maximalizovat prodeje, je vánoční katalog. Ten zavádí ve spolupráci s influencery. Kromě toho se v Reels objeví nová možnost označování produktů ke koupi.
Nový katalog
12stránkový prodejní katalog se zatím testuje ve Velké Británii a nabízí výběr produktů z dílen malých firem. Aby produkty nabyly na významu, propagují je přední influenceři. I pro ně je to zajímavá příležitost, jak se zviditelnit.
Každá stránka katalogu je sestavená právě jedním influencerem. U produktů najdete samostatný odkaz, který vás zavede k možnosti nákupu. V pravém dolním rohu každé stránky je také výzva k akci, která propojí zákazníka s Instagram profilem prodejce. Právě tam proběhne nákup pomocí nástroje Shops. Tím Instagram podniká další krok k tomu, aby se stal komplexní a soběstačnou ecommerce platformou.
Podívejte se, jak nový katalog vypadá.
Tagování v Reels
Produkty teď můžete prodávat a nakupovat i přes odkaz ve videích Reels. Instagram totiž nově umožní zalistovat produkty i do videoklipů. Diváci mohou kliknout na tlačítko Prohlédnout si produkt ve spodní části obrazovky a provést nákup.
Novinka by měla být již k dispozici pro všechny tvůrce.