Facebook na začátku letošního roku představil několik plánovaných updatů týkající se videí. A ty nyní konečně zavádí do praxe. Skutečností se tak stává například automatické spuštění videí se zvukem.
Pokud jste do této doby skrolovali News Feedem a narazili na příspěvek nebo reklamu v podobě videa, spot se začal automaticky přehrávat. Zatím však bez zvuku. To pro marketéry představovalo velkou výzvu, protože měli jen pár vteřin na to uživatele zaujmout obrazem či za pomoci titulků. Facebook však již v únoru přislíbil, že tuto funkcionalitu změní a videa automaticky spustí včetně zvukové stopy. A právě teď nastal čas, kdy inzerenti mohou jásat.
Prioritou Facebooku však nadále zůstává zprostředkování takových forem obsahu, které jsou především přátelské k uživatelům. Protože si ovšem sociální síť postupně vydobývá zaslouženou pozici video giganta, tato novinka nikoho moc nepřekvapí, a Facebook tak dostává pozitivní zpětnou vazbu i od uživatelů.
Kromě automatického přehrávání zvuku si můžete snadno nastavit i hlasitost za pomoci ikonky, která se zobrazuje současně s každým videem. Pokud si nepřejete automaticky přehrávat zvuk u spotů, můžete ho zablokovat v rámci nastavení účtu, kde odškrtnete možnost „News Feed Start With Sound“. Tato funkcionalita je již dnes dostupná na obou platformách iOS i Android.