Reklamy obsahující brandový obsah přitahují více pozornosti. Podle posledních průzkumů totiž získaly průměrně dvakrát více virálních impresí než běžné reklamy na Facebooku.
Brandový obsah je takový obsah, který vytvářejí influenceři, vydavatelé či známé osobnosti propagující na svých Facebook Pages komerční firmy. Tento obsah je na Facebooku speciálně označený, aby bylo na první pohled jasné, o co se jedná. A že slaví úspěch, je vidět z jejich virálního dosahu.
Díky tomu, že tento obsah uživatelé rádi komentují, lajkují nebo sdílejí, dosahuje více engagementu a generuje dvakrát více virálních impresí než běžné placené reklamy. Pro porovnání virální šíření standardních reklam na Facebooku (tedy těch, které se za pomoci reakcí uživatelů samovolně šíří dál) se rovná méně než desetině počtu zobrazení, za které si inzerent zaplatí.
Podle průzkumu společnosti Shareablee čítá virální reach brandového obsahu v kombinaci s organickým a placeným bezmála 46,82 % impresí, zatímco standardní reklamy vykazují jen 7,41 %.
Pro inzerenty se tím otevírají nové možnosti k zamyšlení. Neznamená to však, že okamžitě ukončíte tradiční reklamy a vrhnete se do spolupráce s influencery. Vždy záleží na cíli vaší kampaně. Pokud ale chcete maximalizovat pozornost a minimalizovat útraty, může být brandový obsah tou správnou cestou.