Přes 1,25 miliardy uživatelů sleduje každý měsíc videa ve Facebook Watch. Počet diváků Watch se navíc od loňského roku zdvojnásobil. Facebook proto chce popularitu platformy ještě víc podpořit a přidává několik nových nástrojů pro personalizaci obsahu i nové analytiky pro tvůrce.
Facebook se dlouhodobě snaží, aby vyhledávání videí bylo jednodušší a lépe plnilo představy uživatelů. Ve Watch už proto funguje lepší navigace či chytřejší strojové učení. A teď přichází nová možnost výběru témat, kterou Facebook právě zavádí. Uživatelé tak mohou lépe specifikovat obsah, který jim má platforma doporučovat.
Facebook také přidal novou sekci pro živá videa a novou sekci pro hudební videa, kde lidé mohou vyhledávat obsah podle žánru, autorů nebo nálady a sledovat tematické playlisty. Tyto nástroje jsou dostupné zatím jen v některých státech.
Facebook pokračuje i s vývojem nástrojů pro tvůrce, které zahrnují fanouškovské předplatné, systém hvězd nebo in-stream reklamy. A k radosti marketérů nabídne i nové analytické možnosti, které pomohou maximalizovat výkon vašich nahraných videí.
Čerstvou novinkou je nástroj pro testování výkonu organických videí. Ten pomůže A/B testovat různé aspekty příspěvku, například miniatury, nadpisy, popisky i samotný obsah. Díky tomu lépe určíte, co u vašeho publika funguje nejlépe.